20. 11. 2007

Smejivá

Pomenoval som ju smejivá v momente, keď som jej podal prvý krát ruku a po predstavení sa začala smiať. Smejivá je presne ten typ, ktorý ľuďom v spoločnosti vadí a stránia sa jej. Myslel som že je ešte panna. Mala vyrehotaný ksicht, bradavicu pod nosom a úzku pindu.

Smejivá bola otrasný typ spoločníčky do mesta. Zbalil som ju preto, lebo sa smiala každému môjmu vtipu. Keď to spravila prvý krát, tak som myslel že po mne buď ide, alebo je to jej prvý vtip v živote, ktorý počula. Potom som zistil, že je to jej životný štýl, ktorý som znenávidel pri druhom pohári vína.

Mala 19 rokov, musel som kvôli nej skoro vstať a kupovala si falošné značkové oblečenie. Smiala sa ako divá sviňa takmer v každej druhej vete. Najhoršie, a možno šťastie, bolo, že nepila žiaden alkohol, nefajčila. Skrátka, žiadna neresť, ktorou by mohla ventilovať svoju infantilnú povahu. Jej úsmev mi bol príjemný prvých 7 sekúnd, kým som nezistil, že je to štandardný výraz tváre a úsmev ešte len príde.

U nej doma sme sa váľali chvíľu na posteli, prekypovala nežnosťou a možno preto som ju toleroval. Dokázala ma škrabkať celé minúty bez únavy. „Pustíme si muziku,“ riekol som po jej asi osemnástom nevydarenom vtipe, aby som nemusel počúvať zážitky z jej husacieho života. Bola opatrná, mladá a neskúsená.

Keď som jej vložil ruku do lona a zistil som, že mi ňou prejde ledva jeden prst, pomýšľal som na to, že je panna. Nebola, mala ju tak úzku, že by do nej vajce nevošlo. Ešte som sa na to špeciálne pýtal, odpoveď – ako inak, bola hurónsky smiech s rukou zakrytými ústami, aby mi zo zubov nekvapali sliny do tváre.

Mal som celkom dobrý deň, akurát mi trošku doobeda tiekla krv z nosa. Uvedomil som si to až vo chvíli, keď som sa k nej pritúlil a v momente odtiahnutia som jej na líci zanechal kvapku krvi. Začudovane som sa zatváril, čo Smejivá samozrejme pochopila ako podnet na ďalší rehot. „Oukej moja, tak sa len smej,“ podumal som si pri pohľade ako sa rehoce s krvou na líci.

Nakladanie Smejivej prebehlo v troch fázach – rehot, zásun, ticho. A teda, prvá fáza bol môj rehot, keď som zistil ako neštandardne je vyholená. Neviem či poznáte pojem „cyklón“ u mužov. Jedná sa o bradu, ktorá je zhora oholená, len čeľusť zospodu je zarastená. Smejivá mala bosé lono, no z podvozku by sa dali vrkoče pliesť.

Fáza dva, zásun. Priatelia, do takej malej pišule sa nedá ani telefón odložiť. Takže trpezlivo som sledoval jej elasticitu, čo sa nakoniec ukázalo ako takmer celodenný program. Oceňujem, že sa aspoň tu nesmiala. Mala fantastické telo, riťku takú maličkú, že keby sadla na sto korún, tak jej ešte 50 spod zadku vidno. Do jednej ruky obe polky.

Fáza tri, ticho. Šiel som od nej v autobuse sám a zabudol som handsfree...

7 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

nasla som TA vdaka niekomu koho celkom rada citam, mal ta vo svojich odkazoch na dalsich blokerov, hm a v okamihu som si uvedomila, ze Ty si bud koniec, alebo narcis alebo ..... ???
stacis si sam, ked nemas v doporuceniach inych kolegov blokerov, alebo strach z konkurencie, alebo si sam sw .... ??? z bloku ktoreho som sem zbludila hehe

Pokecológ povedal(a)...

rebelka,
nemam strach z konkurencie, len proste nemam "doporucenia".

Anonymný povedal(a)...

nejak to tu upada....posledne clanky mi pridu na jedno kopyto...

swarovski povedal(a)...

rebelka, dakujem za "celkom rada citam" :))

... a uvediem na spravnu mieru- swarovski nie je pokecolog.

ale nie si prva, co si to mysli, netusim preco :)

Kozo povedal(a)...

Krv na líci. Ako v absurdnom filme. :)

Anonymný povedal(a)...

Ta krv to mi pripada ako keby si bol poriadne chory. Ked je tak trtkas tak dostavaju aj orgazmus ci sa len vystriekas a si happy ?

Pokecológ povedal(a)...

Moj zdravotny stav nechajme na lekarov. A to, ci zena dostane orgazmus je individualne, prioritne sa vsak snazim aby sa to pacilo aj jej.