30. 7. 2007

Ako zaujať holku z pokecu? I. Kúzelná veta

Je veľa spôsobov ako zaujať na pokeci. Uvedomme si však fakt, že pokec je o písaní a teda nejestvuje žiadny lepší spôsob, než zaujať písmom. Použiť „kúzelnú vetu“, prípadne hodiť „veľkú návnadu“... to všetko si povieme v nasledujúcich článkoch o tom, ako zaujať dievča na pokeci.

Dostávam veľmi veľa otázok typu „Aká je teda tá tvoja veta z ktorej sa všetky roztečú?“. Verte či nie, vždy je to veta iná. Nemôžem vám zaručiť úspech, alebo dať recept na zbalenie všetkého čo dýcha. Nepasujem sa ani za vševeda, pracujem vlastnými metódami a ich výsledky môžete čítať na týchto stránkach takmer každý deň. Ak teda hľadáte nejaký recept na písanie, tak ste určite na správnom mieste. No vezdte, že pre to musíte spraviť niečo aj vy.

Kúzelná veta (KV) je vlastne jednoduchá veta, ktorá je zostrojená tak, aby očarila svojho adresáta. Na rozdiel od veľkej návnady je prísne individualizovaná a len ťažko ju použiť na viacero žien súčasne. Vychádzame pri tom z teórie, že niet KV bez kúzelníka. Majte na pamäti, že musí znieť úprimne a zaujímavo. Ako na to?

Ak chcete čokoľvek na svete robiť viac ako priemerne, musíte študovať. Nie je tomu inak ani pri tvorbe KV, ktorá má tri fázy: Tvorba – Aplikácia – Odozva.

Tvorba
Možno najťažšia časť. Vytvorenie takej vety závisí predovšetkým od kreativity a schopnosti učiť sa. Musíte sa naučiť čítať profily. To je prvé čo spravím pred tým, ako niekomu napíšem. Čítam ho pozorne a sledujem súvislosti. Ak má niekto celý profil orientovaný na „sexuálnu mašinu“ tak si buď robí prču, alebo klame. Orientujte sa hlavne na záujmy, tie rukou dopísané veci v profile, počet smejkov. K profilu sa ešte vrátim v ďalšom článku. KV vytvoríte na základe pozorovania. Ak má v profile veľa o zvieratách, KV sa bude dotýkať zvierat. Ak rada cestuje, KV bude o cestovaní a podobne.

Konštrukcia KV pozostáva z upútacej časti a podnetu. Je úplne výborné ak sa trafíte do oboch častí, máte zaručené, že sa ozve. Upútacia časť je zväčša pozdrav, prípadne reakcia na profil, alebo fotku (o fotkách neskôr) a jej cieľom je – upútať. Predstavte si, že ste žena, ktorej príde denne sto pozdravov a upútacích viet. Ktorej by ste odpísali? Ja tej, ktorá vyniká medzi ostatnými svojou originalitou. „Ahoj, ako sa máš“ je pomaly už len mýtus, na ktorom dokážu stavať len skutoční majstri slova. A medzi tých sa zrejme neradíte, ak čítate tento článok.

Podnet je druhá časť, veľmi dôležitá. Núti, priamo alebo nepriamo, zareagovať na KV. Mal by sa nepriamo dotýkať upútania, ale veľmi priamo vás. Prezradí totiž záujem, čo je pri písaní dôležité. Podnet môže byť tvorený otázkou, ale častejšie využívam nepriamy podnet, teda napíšem niečo, s čím sa človek stotožní a dá mi za pravdu, prípadne ma okríkne, ako veľmi sa mýlim.

Príklad: Na Temnú som použil niečo takéto. Preštudoval som si jej profil, zistil som že niektoré kapely poznám. Našiel som si o nich aktuality na internete, najnovšie albumy. potom som si dôkladne prezrel jej foto a porovnal s nejakými známymi metalovými speváčkami. KV pre metalistku, ktorej neodolala znela „Hm, pozerám že máme pár spoločných kapiel v playliste, vyzeráš ako Tarja na coveri z posledného albumu. Mám rád ľudí, ktorí majú podobný hudobný vkus ako ja.“

Aplikácia
KV nie je vhodné aplikovať často v rovnakom znení. Upadá tým vaša originalita a tým aj šance na úspech. Skúste chvíľu pozorovať aktivitu užívateľa, ktorému idete napísať. Či píše na plochu, s inými ľuďmi, alebo či behá po miestnostiach, prípadne je len prihlásený. Ideálne je napísať niekomu kto je každú chvíľu v inej miestnosti, je tak zrejme že čosi hľadá. Písanie neprihláseným je veľmi nespoľahlivé najmä preto, že nikdy neviete kedy odpíšu a môžu vás zastihnúť nepripravených. (napr. neviete o koho ide)

Aplikovať KV na niekoho, čie podmienky nespĺňate je tanec na tenkom ľade. Ak má niekto v profile „neodpíšem bez fotky“ tak je takmer zbytočné pokúšať sa o to. Iba ak máte napríklad foto zamknuté v albume a v prvej vete použijete ako upútaciu časť ponúknutie hesla. Taktiež ak má niekto nastavený profil na „tichú myšku“, tak určite neuspejete s hurónskym a žoviálnym vstupom plným elánu a sebavedomia. (vtedy sa radšej spýtajte na knihu ktorú momentálne číta ;-)

Odozva
Tak a je to. Naučili ste sa všetko čo sa dalo o vašej vysnenej pisateľke z jej profilu, albumov, fotky, aktivity. Prešli ste všetky detaily, vytvorili vašu prvú KV podľa tohto článku a čakáte na odozvu. „Neozvala sa, fuck, som neschopný babrák, idem si kopať hrob,“ poviete si. Nevešajte hlavu, možno nesedí na pokeci s vypleštenými očami ako vy, možno si pozerá fotky, možno serie, možno telefonuje s priateľom... nechajte si dosť času, trpezlivosť je na pokeci to, na čom stojí a zlyháva úspech v nadviazaní komunikácie. Ak ste vytvorili správnu KV, odozva bude viac ako priaznivá. Navyše, hneď máte pred sebou tému, na ktorú sa môžete začať baviť.

Ak máte otázky, poprosím do diskusie, alebo na mail.

15 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Waw si dobry nieco taketo vytvorit chce but VS psycholochie alebo tisic rocne skusenosti.....len ci to aj v praxi tak super funguje.......

Anonymný povedal(a)...

je to prawdiwe,a chlapec sa potrapil,to treba uznat.ale asi by ma slahlo keby mi napisal niekto taky a wedela by som o to,lebo na pokeci je jedina dobra wec spontanna posta,a nie taka co nad kazdym slowom rok premyslas,pretoze potom to uz nie je zabawa....teda pokial ide este aj niekomu inemu okrem mna o zasmiatie sa nad uplnymi blbostami ktore ani nemaju zmysel....len tolko.

Pokecológ povedal(a)...

Urcite nepisem na pokeci nikomu kto o tomto blogu a spojeni so mnou vie :-) Iba naozaj sialenym a odvaznym...

Anonymný povedal(a)...

no, neviem čo k tomu povedať.
vieš, proste mi pripadá, že si to všetko vymýšľaš... od zážitkov s rôznymi netradičnými ženami až po naozaj skvelé rady ako koho zaujať.
naozaj by som nechcela aby si mi napísal.
naozaj by som ťa nikdy nechcela stretnúť a potom si o sebe prečítať, že neviem čo... proste také tie hnusné drobnôstky, čo nájdeš na každej jednej dievčine.
preto asi radšej verím, že si to vymýšľaš. aby som sa nemusela zmieriť s tým, že niektorí muži nás berú takto bezcitne.
nechcem ťa súdiť, nechcem tým povedať, že si zlý človek, ani nič také. len, že ma to mrzí.

Pokecológ povedal(a)...

Ľudia sú rôzni. Ja napríklad naozaj verím, že Ťa tieto zážitky úplne vzali za srdce. A či som zlý človek? Určite áno. Ale mám pre Teba prekvapenie - zlu sa darí čoraz viac, takže berte ružence a cesnak...

Anonymný povedal(a)...

dobro nikdy nezvíťazí nad zlom, lebo dobro je hlúpe. ja viem

Anonymný povedal(a)...

ked som uvidela tento blog myslela som ze sa mi sniva...ako moze niekto takto podlo vyuzivat zeny, baby na to aby sa s nimi vyspal a potom este o tom aj pisal...

Pokecológ povedal(a)...

Nuz, polozili ste nespravne otazku, pretoze odpoved mate priamo pred sebou. "Ako" sa to da, si precitate vsade naokolo. Odporucam vam precitat si moj clanok "Ste moje hobby" v ktorom azda najdete odpovede na par otazok. Prajem pekny den, dufam ze tam v nebi mate aspon tak prijemne ako je dnes tu.

Fabo povedal(a)...

Priam vedecky podané... používať to asi nebudem, ale je to fajn čítanie.. podobne ako nebudem používať Hitchove metódy aj keď to je výborný film...

Anonymný povedal(a)...

je to neuprimne, trapne, pritiahnute za vlasy (hoci neznasam to pomenovanie, ale teraz ho fakt musim pouzit)... ved to potom nie si ty, ale niekto, kto chces, aby sa zapacil tej babe... to je nacisto neuprimne a falosne... bavi ta to?

Pokecológ povedal(a)...

Strasne, uz cele roky..

Anonymný povedal(a)...

V Humennom fakt byva Mojzis. Odkial si to vedel ? Byvas niekde blizko Humenneho ?

Anonymný povedal(a)...

Niečo takto primitívne som už dlho nečítal. Autor je úbožiatko. Trefnejší výraz ma nenapadá... Ani sa nečudujem, že sa naňho lepili také trubky, normálna oňho neoprie bicykel. Čo môže byť úbohejšie, ako pretvarovať sa, aby som niečo zbalil a potom si ešte z tých báb robiť srandu na webe? Žobrák na križovatke si zalúži viac úcty ako táto troska.
Jedno plus ale tento hlupáčik má - jeho "dielo" som dal prečítať dcére, aby vedela, ako reagovať, keď sa jej ozve nejaký podobný žoviálny kretén s retardovanou vetou typu "Mám rád ľudí ktorí majú hudobný vkus ako ja". :-))))
PS: Uži si zážitky s trubkami z pokecu, lebo ty budeš dlho sám, veeeľmi dlho :-)

Anonymný povedal(a)...

Sam nikdy neostane :D aj keby si velmi chcel... Zaujat,osukat to hej to mas moje sympatie , hehe :D akurat ze staly vztah neudrzis...ci?

babu opijes rozkom...len ako vravis treba vediet aky rozok ma rada :D

Pani, vasa dcera bude robit aj tak podla seba ked ju zacnu srbiet lytka :D

Anonymný povedal(a)...

velmi dobre napisane, neviem co sa tu urazate..je to ironia osudu...zijeme len raz
..zdielam autorove pohnutky 100like :)