22. 7. 2007

Temná

Takúto osobu nebolo ťažké si získať. Z fotky sa na mňa pozerala metalová pipka s tmavými tieňmi na očiach, oblečená v čiernom a „nebezpečným“ výrazom v tvári. Metalistka. Možno satanistka. Ľudia prezentujúci svoj životný štýl veľmi okato majú jednu neprezieravú vlastnosť. Sú ním pohltení. Nebolo tomu inak ani u Temnej.

Po niekoľkých rozhovoroch na „jej“ nôtu nebolo ťažké zlákať ju na rande. Sám sa považujem za zlého človeka, preto mi bola Temná veľmi sympatická. A nielen to! Temná vyzerala skvele. Podľa očakávania mala na sebe čierny makeup, úzke nohavice s kanadami a havranie vlasy. Mala skvelú postavu, na ktorej najpútavejšie bolo tetovanie. Mala ho takmer na každom mieste tela, najviac ma zaujal nejaký nápis začínajúci pod pupkom a končiaci... áno presne tam.

Mala zmysel pre humor založený na zosmiešňovaní ostatných. Fajčila, pila pivo, počúvala metal a podobné vtákoviny. Pohŕdala byrokraciou, ľuďmi čo nosia kravaty a mala rada psov. To bola Temná. Skutočne zaujímavá postavička, s ktorou som musel byť len pár hodín na to, aby som prečítal spomínaný nápis do konca.

Ako to v takých prípadoch býva, šli sme do parku. Bola noc, okrem drogových dílerov a prostitútiek som nevidel nič podozrivého. Je fajn, že som si vtedy nevzal ani len hodinky. Temná chvíľu sedela na múriku a potom to prišlo...

V živote som zažil veľa zaujímavých skúseností, ale toto bolo asi to najzvláštnejšie. Prdla si. Ale takú pecku, až som si myslel že to spravila zábavným trikom. Žiaľ, nie. Začala sa smiať a po pohľade na môj nemý úžas prehlásila s citom: „Čo pozeráš ako chuj?“ A verím, že to tak bolo. „Som prekvapený Tvojou bezprostrednosťou.“ prehlásil som s úsmevom na tvári. Trvalo mi hodnú chvíľu, kým som toto rozdýchal.

Sexovať v nočnom parku nie je až taká zábava ako by sa mohla zdať. Celý čas som čakal, či ma niekto nenaloží zozadu, prípadne mi nepotiahne nohavice. Ale milenka to bola skvelá, to sa musí nechať. Nebyť tých spôsobov a správania tak sa s ňou stretnem určite viackrát, spomínala nejaké kamarátky ktoré to chceli skúsiť v trojke. Asi si zaobstarám plynovú masku a skúsim ich skontaktovať...

1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

Tak toto ma dostalo :)))))

"Celý čas som čakal, či ma niekto nenaloží zozadu, prípadne mi nepotiahne nohavice."