6. 7. 2007

Brigádnička

Brigádničku som spoznal v jednom obchode, kde som v rámci prieskumu pracujúceho ľudu trávil istý čas. Bola celkom sympatická, tmavovláska, tie ja rád. Prihovoril som sa jej po pár hodinách s úsmevom na tvári ako z porcelánu. Z družnej debaty som si na ňu vypýtal email, pod zámienkou zaslania peknej pohľadnice. Ach, aké plytké a účinné. Z emailu som prešiel na pokec, kde som na niekoľko fáz získal jej pozornosť, neskôr sympatie, potom záujem.

Na prvom stretnutí som s ňou rozprával dlhé hodiny pri nejakom slabom nápoji. Musím uznať, pár krát mi vyschlo v hube kým som sa dopracoval k ďalšej fáze. Tou bolo odprevadenie domov cez celé mesto na pešo. Celý čas som kráčal s postaveným vtákom a tváril som sa maximálne nezaujato, nesmelo a dokonca miestami aj placho. To ja rád. Dokonca som jej nedal ani šťavnatú pusu na zadok spredu, ako mi to prebleslo hlavou keď som sa s ňou lúčil vo vchode.

O niekoľko týždňov na to som mal k dispozícii voľný byt, tak som ju zlákal. No čo čert nechcel, prišla mi do toho celkom istá záležitosť, takže som to na poslednú chvíľu zrušil. Lepší malý vrtký vrabec v hrsti, ako nepreskúmaná brigádnička. Tým som si to zrejme pokazil, no neskôr som sa znova dostal k štandartnej rozohrávacej situácii.

Prišla pekne oblečená, doniesla fľašu vína. Zapli sme si film, po chvíli sme prepli ďalší. Ten sme obaja videli, takže sme sa aj rozprávali, pár krát došlo aj k narušeniu blízkosti intímnej zóny ktorej sa nebránila. Po filme som použil starý ošúchaný trik ešte zo strednej, keď som prehlásil že ďalšie filmy nemám napálené a teda musíme sa presunúť do mojej (starostlivo predtým intímne nachystanej) izbietky a sledovať to na počítači. Súhlasila, o niekoľko minút sme boli nahí...

Presnejšie, ja som bol nahý, ona len od pása hore. Viac nechcela, netlačil som, veď na pozadí šiel celkom zaujímavý film. Mala krásne veľké bradavky so zníženým prahom citlivosti bolesti, tak som si ich občas požul. Pekný nežný večer prestriedali dve nádherné a kvalitne prevedené fajky. „Chcem to do úst,“ šepla. Ak by som mal spísať 10 vecí kvôli ktorým žijem, tak toto by bolo v prvej päťke. Potom si ľahla vedľa mňa a dala mi pusu na ústa (uff). Má zmysel pre humor, to sa musí nechať. Dokonca aj počas intímnych chvíľ si zo mňa dokázala skvele vystreliť, až mi zvädol. Asi pôjdem na ďalší prieskum pracujúceho ľudu, brigádničky sa mi celkom páčia, navyše si ich môžete obzerať ako vo výklade už niekoľko dní vopred. A na živo.

Žiadne komentáre: