17. 7. 2007

Country

Za dávnych čias, kedy ešte internet nemal každý, spoznal som Country. Bola to veľmi rýchla známosť, takmer vo všetkom. Rýchlo sme sa spoznali, rýchlo sme sa stretli, rýchlo sme súložili, rýchlo sa dokázali odcudziť. Ideálne, na pár dní dovolenky. Country bola monštruózna osoba. Mala ramená ako široké ako ruské koľajnice, hrudník typu E (to snáď ani nemusím vysvetľovať) a nohy ako výhybky do pekla.

Country fajčila marihuanu, obliekala sa do flanelových košieľ, pila whisky (podobne ako Venuša) a rada sa hrala so svojimi kučeravými vlasmi. Bola ryšavá, mala úzke pery, zmyselný pohľad a nadávala ako kočiš. Už som zabudol prečo som sa s ňou dal do reči.

Bola to originál skvelá ukážka country ženy, whisky v baroch prekladala pivom, najlepšie dvanástkou Gambrinusom. Keď sa opila, asi po desiatich pivách a piatich whisky, tak začala byť prítulná. Bola však ohľaduplná, vopred ma upozornila, že má registrovanú zbraň v kabelke, takže by som ňou nemal veľmi hádzať. V tej chvíli by mi cez riť neprešiel ani zastrúhaný vlas. „Nič sa neboj, som nežný a krotký,“ prehlásil som ženským hlasom pri hľadaní únikového riešenia. Neskoro.

Strhla zo seba svoju flanelovú košeľu, ktorú nosila len na špeciálne príležitosti. Pod ňou – nič. Len dve obrovské melóny ktoré sa za sekundu vyliali pod pazuchy takmer až na posteľ. „Hm“ prebehlo mi hlavou pri pohľade na zákernosť gravitácie. Ale neusmial som sa, veď by mi prestrelila koleno prinajmenšom. Country na mňa vybalila ďalšie skvostné prekvapenie, kefu pod pazuchou. A potom ďalšie a ďalšie… Za vrchol večerných odhalení som považoval odhalenie obrovského ryšavého bobra, ktorý vyzeral že nedostal jesť pár týždňov. „Prajem si aby som sa teraz zobudil“ riekol som nahlas. Vzápätí mi došlo, že to bola asi najhlúpejšia vec akú som mohol spraviť. No osud bol aj tento krát ku mne zhovievavý – Country riekla s rozžiarenými očami „neboj, nesníva sa Ti, konečne vidíš to, po čom si tak dlho túžil.“ Zrejme to pochopila tak, že sa mi asi sníva, aká je krásna a nemôžem uveriť, že sa mi dostalo tej cti. Po posteli sa skotúľal obrovský kameň z môjho srdca a prerazil podlahu až do pivnice. Country bola náruživá a akčná milenka, dorazila ma keď zapila fajku dvoma decami whisky z nočného stolíka a dožadovala sa ďalšieho predstavenia môjho speváka. Ušiel som v myšlienkach na krásnu otvorenú lúku plnú rozkvitnutých kvetov a nechal svoju telesnú schránku napospas bobrovi...

1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

Sudruzko, obcas je ale OK povedat nie a zutekat z bojiska proti urputnej presile... Neviem neviem, ja by som to proti takej baranici asi vzdal, alebo si nosil noznice na strihanie ovci. I ked, ako som to pocul v jednej americkej komedii - "Sex je ako pizza, aj ked je to zle, este je to stale dost dobre".
Cest praci a hor sa do boja za lepsie poznanie!