10. 7. 2007

Venuša

Venuša bola skvelá partia. Narazil som na ňu počas zimných večerov, ako odpinkávala chlapíkov na pokeci. Používala zaujímavú taktiku, najprv si ich pripustila k telu a potom sa im vysmiala do tváre. Musel som ju zaujať podobným štýlom, aby sa so mnou vôbec pustila do reči. Pod zámienkou spoločného odpinkávania som sa tak dostal do tímu s Venušou. Tešila sa, že sa našiel muž, ktorý má pre ňu pochopenie.

Mala zmysel pre humor, asi 70 kíl živej váhy a keď sa smiala triasli sa jej prsia. Ešte minútu po tom ako prestala. Vlastne sa jej triasli stále. Bolo jasné, že ani tá najlepšia podprsenka neschová zákony prírody. A to boli len fotky, ktoré mi zaslala v rámci skúšky novej webkamery. Keď som ju prvýkrát videl naživo, mal som zmiešané pocity. Bola o niečo vyššia ako Drobec, podobne krásna do tváre ako Vážna, ale obliekala sa skvelo. Ak jestvujú ľudia, ktorí preceňujú svoju postavu, tak Venuša je určite ich prezident. Dokázala si kúpiť lakované kozačky do ktorých vtesnala svoje malé bacuľaté nôžky, korzet z ktorého keby vystrelil gombík tak prereže kapotu na aute a završovala to líčením ako z Disneyho rozprávky. Chutná, spoločenská knedľa. V dobrom slova zmysle samozrejme.

Pila zásadne whisky, fajčila Lucky Strike ktoré jej dovážali známi. „Ktovie či má samostatný šatník na vibrátory,“ vrtelo mi hlavou keď dopíjala asi piatu whisky a koketne rozprávala o tom, ako jej bývalý urobil osudnú chybu keď si pozval kamarátku do trojky. Mala kučeravé vlásky ryšavo hnedej farby a šarmantne mávala okolo seba rukami. Bol to presne ten typ, ktorý muži (podľa jej slov) milujú na diskotékach. Pila, fajčila, nadávala a bola sexy oblečená. Vychutnával som si každý okamžik, keďže som vedel o jej pláne odísť do Anglicka. Naveky.

Zavolal som ju na pohárik whisky, mal som doma nejakú starú, vzácnu, čo nik nechcel piť. Skoro mi ju vypila aj s pohárom. Nebol to zrovna pokojný večer, od prvej chvíle som tušil, že ani nebude. Ak by som ju mal charakterizovať jedným slovom, tak by to bolo asi „vášnivá“. Hryzla, škriabala, mykala sa a robila neočakávané pohyby, presne také ako si neprajú muži ktorým hrozí infarkt. Dojala ma k slzám, keď chcela spraviť „vrtuľku“ (muž leží a žena sa na ňom točí). Po druhom lakti v žalúdku a nohe zaborenej do kolena som navrhol, samozrejme taktne, či to neskúsime inak. Celý večer bola nadmieru iniciatívna, skúšala rôzne polohy a absolútne ju nezaujímalo, ako sa cíti partner. Teda ak si vôbec všimla, že som tam.

Keď vybrala z kabelky fotoaparát, povedal som že ma bolí hlava a poslal som ju domov...

Žiadne komentáre: