27. 11. 2009

Špina

Špina sa celkom dobre maskovala, na prvý, ani na druhý pohľad nebolo vidieť čo je presne zač. Musím sa priznať, že toto nie je veľmi lichotivá holka z pokecu, ktorá podľahla môjmu čaru. Ale psychiater vravel, že občas pomôže na prekonanie traumy, ak sa podelíme s blízkymi. Počúvajte ma blízki moji...

Kráčal som údolím pokecu ako Abrahám po púšti. Hľadal som miesto, kde by som sa zložil, oddýchol si od ťažkých starostí (či si ráno dám orieškové maslo, alebo džem) a rozosial sa na nejaké bruško, prípadne peknú tvár. Preberal som fotky užívateliek, profily a rozhadzoval siete. Zabralo Vás niekoľko, no vybral som si jednu.

Špina bola hravá mrcha s krásnymi fotkami a lákavým profilom. Nabádala pisateľov nepriamo k sexu, no keď to niekto skúsil, padol na hubu. Potom stretla mňa. Dovtedy nepriestrelná obrana šikovných viet a pichľavých slov sa zrazu stratila v čiernej diere. Áno, presne v mojich miestach, kde ľudia mávajú srdce.

Užívala si moju pozornosť, najprv na pokeci, potom na večeri v príjemnom podniku, do ktorého sa tak skoro už nevrátim. Špina v ňom totiž príliš okato pútala pozornosť, jednak svojou modelkovskou postavou a tiež aj šatami, ktoré by sa dali nosiť v náprsnom vrecku. Exkluzívny kus. Nesúď knihu podľa obalu, sa potvrdilo aj teraz.

Prvá lastovička podozrenia ma začala dlabať do oka v jej byte. „Handry porozhadzované ešte aj na lustri, ako po domovej prehliadke? No nič...“ tváril som sa ako svadobčan, čo sa teší na risky naďalej. Vyzliekol som ju už po tme, pri hrajúcej hudbe, ktorá mi nič nehovorila. Šeptala mi vulgárne návrhy a správala sa presne v duchu hesla „V posteli štetka, v kuchyni gazdiná a v spoločnosti dáma.“ Až na to, že v kuchyni sme neboli.

Druhá lastovička už nebola lastovičkou, ale taký fajný gunárik. Šahnem na podvozok – húštie! Originál naturálna superkosť. Prvé čo ma v tej chvíli napadlo: rýchlo kukaj na pazuchy bratu... No to už som tápal rukou po mieste, kde by som mal mať odložené nohavice. Slastne som si vydýchol, oholené. Tá pina si myslela, že ten slastný ston bol kvôli nej.

Keď som ju chcel pohladiť tou rukou šmátralkou po tvári, nemilo som sa prekvapil. Atmosféra skysla, ruka nevoňala láskou a nehou, s akou som jej ju chcel položiť na líce. Keby som tak spravil, tak sa asi prilepí. Kurňa, tak keď už si pozvem bujaka na sex, tak sa predtým aspoň umyjem, ta kde sme hej? Inak sex bol fajn, prikladala na mňa kožuch zo všetkých strán a ja som sa už videl ako píšem tento článok.

Inak najkrajšie sú rána, keď sa zobudím vedľa krásnej ženy, no nesmiem mať prst od hovna. Prečo? Sám neviem, možno sa nastokla keď som spal....

12 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Prvy !!! :)

Zuzaa povedal(a)...

NIEEE! Toto nie je pravda. Ze si to trochu prifarbil?? :D

Majkooo povedal(a)...

Poviem ti pokecolog, trochu si zmenil styl... Ako keby si to ani nepisal ty... :)

Anonymný povedal(a)...

ine hovadisko..........mam na mysli ju........

Simi povedal(a)...

už to nie je to,čo to bývalo... presne tak ako povedal Majkooo ...

valer povedal(a)...

hezkyyyyy :-D

Anonymný povedal(a)...

tak tato by si zasluzila aj zverejnenie jej fotky :D

Anonymný povedal(a)...

Hmm no veru ani vtipne ani dobre, este tomu ani nerozumiem pomaly.

Anonymný povedal(a)...

V súvislosti s tou Tvojou raňajšou ,, nehodou ,, ma napadli dve možné varianty :
1. buď si senilný alebo
2. zbytky za nechtami sú vizitkou tvojej nedokonalej osobnej hygieny ( v preklade : škrabal si si v noci riť )
:-)
K.

Anonymný povedal(a)...

Cita sa to vsetko fajn... Ale ze by som ta chcela stretnut? Ani za boha.

Le

Anonymný povedal(a)...

náhodou mne sa tento článok páči ako všetky ostatné aspoň sa dozvedám že nie všetky ženy sú ako sa hovorí poriadkumilovné

Anonymný povedal(a)...

Podla mňa sa už s nimi toľko nezahrava už len sex a koniec...už niesi taka mrcha...