16. 10. 2018

Vysoká

Všetci,čo ma poznáte, viete, že mi imponujú vysoké ženy. Ľahko sa hľadajú v dave, netreba sa k ním skláňať a majú zväčša dlhé nohy.

Nebudeme sa hrať, že v dnešnej dobe ešte hľadám holky z pokecu. Ale premenovávať na "holky z internetu" sa mi teda nechce. Recepty platia aj na Facebooku a iných sociálkach. Vysoká sa mi zapáčila od prvej chvíle, stačilo vidieť v profile pri jej tvári "180cm" a bol som navnadený.

Našťastie nebola ten typ, čo vyzerá akoby zjedla svoje dvojča v maternici, priam naopak - štíhla, ťažko hľadajúca veľkosť svojich topánok č. 41 a na displeji v textoch smelá. Horšie to už bolo naživo, hlas mala nepríjemný, až iritujúci, fotky sa ukázali ako naozaj starostlivo vybrané. Jasné, krása nie je všetko, ale ťažko si vyhoníte nad jej povahou.

Popíjali sme v bare, ja som sa ukázal ako zábavný typ, taký čo sa s ním človek baví a nie taký, čo po fľaši prikryje svojho vtáka toaleťákom a predstiera, že je duch. Ale začína byť pravdou, že som pobozkal viac fliaš ako dievčat. Vysokej som sa páčil, lebo aj ja som vysoký a tak mi pasovali jej reči o tom, ako si nevie nájsť seberovného. A to ja už som tam dole bol teda riadne rovný.

Čoraz uštipačnejšími a šteklivejšími poznámkami sme sa vzájomne provokovali a hľadali hranicu slušnosti. Žiadna neprišla, tak sme odišli radšej my, na izbu v hoteli, kde recepcia smrdela ako použitý obväz.

„Mám návrh, čo keby som vás vyfajčila a vyparila sa?“ zaznelo prekvapivé intro potom, ako som si sadol do kresla a predstieral že sa ideme rozprávať. Keby som nemal vlasy, dvihnuté obočie sa mi zastaví asi vzadu na krku. „Nedbám,“ prehodil som pomedzi vyzliekanie premýšľajúc prečo som si s ňou nepotykal.

Sala ako o život, skoro mi posteľnú plachtu do zadku vtiahla, to sa musí nechať. Už to vyzeralo, že chce po skončení naozaj odísť, ale rozmyslela sa. Tesne pred záverečným výstrelom prestala, vyzliekla sa celá rýchlejšie ako baktéria a vyskočila na mňa. No trapas priatelia, taký čas človek už nevydrží ani pol pesničky!

Prekvapivo, Vysokej sa to však takto páčilo, ona to tak naplánovala, lebo „ľúbi byť rýchlo napustená a málo jebaná“. V ten večer sa tak viac nachodilo moje obočie ako vták.

Žiadne komentáre: