15. 8. 2007

Slniečko

Občas keď sa cez deň veľmi nudím, nezdokonaľujem sa v umení pokecológie, tak prídem na pokec aj za bieleho dňa. Len tak, pozrieť trinásťročné deti, ako hľadajú niekoho na zaučenie, prípadne nejaké znudené pracovníčky v administratíve, alebo obhospodáriť moje alter egá v rôznych nickoch.

Pri jednej takejto návšteve som sa prikmotril k Slniečku. Príznačný názov článku som zvolil preto, lebo mala fotku na krásnom pobreží, v albume kopec fotiek, na ktorých sa vysmievala ako by mala vešiak v hube. Písala celkom príjemne, plná energie a humoru. To sa mi nestáva často, aby som sa úprimne zasmial, ak nerátam ohavy na fotkách. Nenútene, postupne som sa vnútil na inline korčuľovanie. „Skvelé, už len zohnať korčule,“ zadumal som sa po nadšenou odpísaní. Mám na to hodinu.

Ako som už spomínal, na také hobby potrebujete peniaze. Korčule dnes nestoja viac ako pár hodín mojej zaujímavej práce (ktorá ostane zahalená tajomstvom aj napriek vašim dotazom), takže o pár minút už som stál na korčuliach, našťastie nie prvý krát. Slniečko prišla ako šíp, bolo vidieť, že ich nekúpila pred chvíľou. Mojim nemotorným pohybom som si získal jej sympatie, zatiaľ čo krúžila okolo mňa. Nazvime to obetou v prospech veci.

O pár dní som ju pozval na večeru, keď svalovka opadla a mohol som sedieť. Útulná reštaurácia pri rieke zívala prázdnotou do chvíle, kým ju nezaliala energia vychádzajúca zo Slniečka. Čašníci sa hneď začali motať okolo krásnej blondínky s vyšportovanou postavou žmúriacou po miestnosti. Hľadajúc mňa. Koľké potešenie.

Nie každá večera sa musí končiť sexom, nie každý príbeh o holke z pokecu. Tento sa končil milovaním. Naozaj si nespomínam, aby som si to tak dokonale užil. Po romantickej večeri v neromantickom aute. „Tak dobre som si nezašukal hádam od základnej školy,“ prebehlo mi hlavou keď sa obliekala do svojich šiat na zadnom sedadle, zatiaľ čo ja som pozeral, či sa mi uložilo video v telefóne. Uložilo.

Slniečko mala ešte jednu špeciálnu vlastnosť, ktorú musím spomenúť, aby sa zvrhlí fanúšikovia potešili – mala slniečka. Neviem či to poznáte, pre tých čo áno, ospravedlňujem sa za opakovanie. A pre tých, čo nevedia ako vyzerá slniečko, predstavte si bradavku, z ktorej na všetky strany vyrážajú lúče ochlpenia. Prajem krásny slnečný deň priatelia ;-)

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Akákoľvek podobnosť s reálnymi postavami alebo skutkami je čisto náhodná. Mená, názvy a všetky udalosti boli vymyslené ;-)...Ja som z teba uz vazne jelen..tak je to ozaj pravda al.si to vsetko vymyslas:Dsi ma pekne doplietol,ale mas talent na pisanie:)

Unknown povedal(a)...

you will never know ;) ako sa hovori