9. 2. 2010

Zrelá

Mám rád buchty po tridsiatke, pred momentom kedy si uvedomia, že sú staré. Uprednostňujem pristrihnutú briadku pred oholenými fúzami u predavačiek v Tescu a tiež kvalitu ponúkanej súlože pred jej kvantitou. Zrelá nebola typom vyjazdenej ženy v rokoch, ktorej jediným potešením je dvíhanie si sebavedomia na pokeci. Mala šťavu na správnych miestach.

Podobne ako u Vyrovnanej, aj u Zrelej nebolo písanie príliš rafinované. Takéto typy vás buď chcú, alebo nie. Vlkov šťastný deň. Ukončené vzdelanie vysokoškolské, oblasť v ktorej pracuje psychológia, 174cm a váha čosi okolo nemeckej dogy. Seriózna záležitosť, beriem oblek a lesklé hodinky, účes úspešného mladíka a fake kľúčenku od nemeckého auta. Stmievalo sa.

Úsmevné privítanie s vyfúkanou trvalou vo mne vzbudilo pocity návštevy kozmetického salónu. Nie, keď mi nastavovala jedna promiskuitná kaderníčka zo sídliska, ale keď som bol vyzdvihnúť kamarátku na ples. Zrelá mala akrylové nechty, prenikavý parfém a tichučký hlások. Keď spustil primáš na husliach v reštaurácii, jej hlas som počul asi ako slimáčí prd v hurikáne. Usmieval som sa. Pili sme červené víno.

Na zrelých ženách je krásne to, že už nebývajú s rodičmi, majú svoj život zariadený a pozývajú vás dnu samé od seba. Aj „dnu“. Keď sme končili s vyzliekaním, objavili sa v miestnosti jej dudy. Kalap dole, pevné, keby do nich narazil Titanic, tak s nimi nepohne. Nechcel by som zažiť útok nimi – pysky risky, zuby naruby. „Uľahli sme na lóžu, nuž, bude splynutie,“ pomyslel som si s predstieraným lordským prízvukom.

Zrelá mala také špeciality v posteli, až som si chvíľu myslel že robí nájomnú štetku bohatým úchylom. V jednej chvíli by som si radšej nechal trhať črevá svorkou vlkov, vzápätí som si prial dostať vzácnu exotickú chorobu, kedy sa mi v hlave do konca života zasekne len ten jeden okamih. Viete čo je dilema? Rozhodovať sa medzi tým, či cítite rozkoš z priameho masírovania prostaty prstom pri fajke, alebo hľadať v mysli výhovorku ako vysvetlíte röntgenistovi ako sa vám dostal ženský akrylový nechet do riti.

3 komentáre:

Dan Kral povedal(a)...

Veľmi dobre som sa pobavil, ďakujem.. Štart do Nového roka sa ti celkom vydaril, akurát to s tou prostatou.. No, aj muži majú údajne čosi ako bod G, ale nemám pocit, že by sa dal nájsť v anuse.. Na tvojom mieste by som radšej pracoval na tej výhovorke

Anonymný povedal(a)...

;) uz som sa bala, ze dalsia story nebude.. i ked mam pocit, ze uz nie si taky drsny :P btw. dik za odkaz na vasu jasnost :P

Anonymný povedal(a)...

Á jé jé Napoleon natrafil na svoje Waterlo, možno Ti len tými nechtami odoberala vzorky stolice na vyšetrenie :-). alebo si ich uskladnila ako fetiš !-) nabudúce si daj na zadok nálepku . ,, Vstup zakázaný !,,

Ozaj nestarneš ? Myslelasom si, že si za každý experiment